אימון לזוגיות טובה

מגנטי לחייך גבר איכותי לזוגיות טובה ובריאה...

זוגיות טובה

היי יקרה, כאן ירון. אני מאמין שכל אחת ראויה לזוגיות טובה, ראויה להרגיש נאהבת, ולרוות נחת ורוגע מהחיים הרומנטיים שלה.
איני כאן כדי לשנות אותך, או להגיד לך מה לעשות. אני פה כדי לתת לך כלים לצלוח את עולם הרווקות הסוער בבטחון ובקשט, ולאפשר לך ליצור זוגיות טובה, נינוחה ואוהבת.

את יכולה למצוא זוגיות טובה עם גבר איכותי, וגם להנות על הדרך, ולהתפתח כאישה וכבת זוג.

השיטה שלי ממוקדת בנשים חכמות, אסרטיביות, קרייריסטיות, שנוחלות הצלחה בתחומים רבים בחייהן. אז למה לא גם בזוגיות? 🙂

נעים מאד, שמי ירון ויסברג.

אני מלמד דינמיקה רגשית רומנטית, ומלווה גברים ונשים לחיים רומנטיים מספקים ומהנים יותר. מאפשר לאנשים לחוות יותר אהבה, חופש, ביטוי מיני וחיבור רגשי לבני ובנות המין השני. מאמן פרטנית, מנחה קבוצות, כותב ומרצה. עזרתי לעשרות גברים ונשים ליצור מערכות יחסים רומנטיות מלאות יותר. מנתח מערכות בדימוס, בוגר קורס better leader reacher life של אוניברסיטת פנסילבניה,  בוגר קורסים במדעי המח של אוניברסיטת DUKE. סטודנט לפסיכולוגיה, בוגר סדנת מיניות מקודשת של ISTA, בוגר סמינר תקשורת מקרבת.
אני מאמין שחיזור זה דרך חיים. לאורך חיי שכללתי ופיתחתי מיומנויות תקשורת בין אישית, שעזרו כבר למאות אנשים ליצור מערכות יחסים רומנטיות. 

תוהה היכן כל הגברים האיכותיים?

גם אנחנו תהינו, ולכן חקרנו את הנושא לעומק, והבנו כיצד הפסיכולוגיה הגברית עובדת, ומה גברים איכותיים ושווים מחפשים באישה. 

למדנו גם את הגברים, וגם את הנשים שהצליחו להשיג אותם. ערכנו תצפיות, שאלנו, קראנו, ודיברנו עם מומחים, וכך מצאנו את הנוסחה למציאת הגבר המדויק עבורך.

מה תלמדי בתהליך שלנו?

תהליך האימון שאני מציע הוא עמוק, מקיף ויסודי. מערכות היחסים שלך הן הדבר החשוב ביותר עבור אושרך ורווחתך, ואני לא מקל בכך ראש.

 

תהליך הליווי האישי שלי יאפשר לך להיות הגרסה הטובה ביותר שביכולתך להיות. את תלמדי את השפה הנשית הממגנטת בעדינות וברוך את הגברים שאת רוצה.

 

מבלי להתאמץ, בקלילות ובחן תהפכי אותו מזר מסקרן, לבן זוג שהוא גם החבר הכי טוב שלך. את תביני כיצד גברים תופסים אותך, ומה הם חושבים עלייך. תביני כיצד הפעולות שלך מרחיקות אותו, ואילו פעולות יגרמו לו להתקרב, להשאר ולחזר בנמרצות.

מה תלמדי בתהליך שלנו?

אני דורש מהמתאמנות שלי קודם כל לאפשר לי לאמן אותן.
כלומר, עלייך להיות מוכנה לשמוע דברים שאולי יהיו לך קשים, אולי יגרמו לך לאי-נוחות, אולי יציבו בפנייך מראה למקומות שלא נעים להתבונן בהם בתוכך. אני מחוייב לשקף לך את התנהגותך, להאיר לך את נקודותייך העיוורות, ולעתים לבקש ממך לפעול באופן שמנוגד לאינטואיציה שלך. אולם תמיד אפעל מתוך אהבה ולמען טובתך הנעלה ביותריהיה עלייך לאפשר לעצמך לשחרר קצת שליטה ולסמוך עלי. אם עצם המחשבה לשחרר מכווצת אותך, זוהי סיבה מצויינת להתחיל. התהליך שנעבור ביחד יכין אותך במידה רבה  לעבר הקשר הבא שלך.

רוצה ליצור זוגיות טובה ולהנות ולהתפתח על הדרך? 🙂

מלאי כאן את פרטייך וניצור עמך קשר בהקדם: